آپارات اسپرت پخش تبلیغات با هوش مصنوعی در فوتبال زنده را میسر کرد

برای اولین‌بار در کشور، در وبسایت کاربرمحور «آپارات اسپرت» با استفاده از هوش‌مصنوعی و پردازش تصویری، به صورت آنی و در لحظه، لوگوی تبلیغاتِ مورد نظر در دایره‌ میانی زمین به نمایش در می‌آید.

بر اساس این گزارش، فناوری مذکور به شکلی ویژه و کاملا طبیعی طراحی شده به طوری که با حضور یک یا چند بازیکن روی لوگو، تصویر با هم‌پوشانی مواجه می‌شود و تصویری واقعی به مخاطب ارایه می‌دهد و به واسطه درج هوشمند و ایجاد پرسپکتیو مناسب، کم‌ترین اختلالی در دیدِ مخاطب ایجاد نمی‌کند.

همچنین ورود و خروجِ لوگو به داخل زمین هم با حرکت دوربین هماهنگ شده و به محض خارج شدن از قابِ مدنظر، تبلیغات نیز محو می‌شود.

link

مطالب مرتبط

خبرها

تلاش سرمایه‌گذاران برای احیای BluSmart؛ پیشنهاد ۳۰ میلیون دلاری مشروط به استعفای مدیرعامل

گروهی از سرمایه‌گذاران شرکت هندی BluSmart، رقیب اوبر در حوزه تاکسی‌های برقی، در حال بررسی طرحی برای تزریق ۳۰ میلیون دلار سرمایه جدید به این استارتاپ هستند که ماه گذشته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم