مدیرعامل بقراط: کاهش ۷۵ درصدی کنسلی بیماران با نوبت‌گیری آنلاین

پرداخت آنلاین در حین نوبت گیری اینترنتی میزان کنسلی زمان را در بین بیماران تا ۷۵ درصد کاهش می‌دهد.

بسیاری از ما این روزها در زندگی روزمره خود با دنیای تکنولوژی سروکار داریم. در حالی که تکنولوژی به لایه‌های متفاوتی از زندگی همه ما نفوذ پیدا کرده، حوزه پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نمانده است. بسیاری از پزشکان علاوه بر نسخه آنلاین، ترجیح می‌دهند با مدل سنتی مدیریت مطب و انبوهی از پرونده‌های پزشکی و ضریب و خطاهای گاه و بیگاه در ثبت اطلاعات بیماران خداحافظی کرده و حتی برای مدیریت مالی خود سراغ دنیای دیجیتال رفته و به دنیای مدرن سلام کنند.

استفاده ازپلتفرم‌های سلامت توسط پزشکان مزایایی از جمله بهبود کیفیت، امنیت، کاهش خطاهای پزشکی، مدیریت اطلاعات بیماران،  بروزرسانی اطلاعات و …را به همراه دارد.

اما در کنار تمام این مزایا؛ جدیدترین آماری که پلتفرم آنلاین سلامت بقراط منتشر کرده نشان می‌دهد پزشکانی که برای مدیریت مطب ازپلتفرم‌های آنلاین سلامت استفاده می‌کنند در سال دوم استفاده از این پلتفرم‌ها، رشدی بیش از ۵۰ درصد را به نسبت سال اول استفاده تجربه می‌کنند.

به گفته مدیرعامل بقراط، بررسی‌های این پلتفرم نشان می‌دهد مقایسه سال دوم استفاده پزشکان از پلتفرم آنلاین سلامت بقراط در قیاس با سال اول در بردارنده رشدی ۵۶ درصدی است.

مهرشاد تیموری مدیرعامل بقراط با اعلام این خبر ادامه می‌دهد:« داده‌های ثبت شده در بقراط حاکی از این است پزشکانی که ترجیح می‌دهند با مدل سنتی مدیریت مطب خداحافظی کرده و به سمت و سوی امکانات دیجیتال مسیرشان را عوض کنند، تقریبا در سال دوم فعالیت خود از تمام امکانات فضای دیجیتالی که پلتفرم در اختیارشان قرار می‌دهد استفاده می‌کنند.»

تیموری معتقد است استفاده کامل از امکانات دیجیتال سبب می‌شود پزشکان در سال دوم استفاده از امکانات فضای دیجیتال رشدی بالغ بر ۵۶ درصد را تجربه کنند. او مزیت‌هایی چون عدم وجود تایم خالی؛ کمترین کنسلی بیمار به دلیل پرداخت آنلاین در زمان ثبت نوبت آنلاین، افزایش تعداد افراد ویزیت شده توسط پزشک به دلیل کم شدن تایم تداخل ویزیت بیماران، دسترسی راحت و سریع به پرونده بیماران به دلیل بیس تکنولوژی و آرشیو پرونده پزشکی در بقراط و…را دلایل اصلی و مهم این رشد عنوان می‌کند.

مدیرعامل بقراط با عنوان اینکه پرداخت آنلاین در حین نوبت گیری اینترنتی میزان کنسلی زمان را در بین بیماران تا ۷۵ درصد کاهش می‌دهد تاکید می‌کند:« دسترسی آسان با یک نام و کد ملی به پرونده بیمار، دقت در ثبت اطلاعات، و دسترسی به تاریخچه چند ساله‌ی بیمار با چند کلیک، به صورت تفکیک شده و به صورت کاملا مشخص، ضمن راحتی کار پزشک، کار بیماران را نیز راحت کرده و نظم و ترتیب متفاوتی به کلیت کار درمان پزشک و بیمار می‌بخشد. ضمن اینکه مدیریت مالی و گزارش گیری دوره‌ای مالی هم یکی دیگر از مواردی است که به صورت سیستماتیک انجام می‌شود و نیازی به انجام کار سخت و عجیبی توسط پزشک و منشی در این زمینه نیز نیست.»

هم بنیان‌گذار بقراط می‌گوید:« در دنیایی که روز به روز هوش مصنوعی در زندگی افراد در حال رخنه است کمک گرفتن از هوش مصنوعی ضمن بالا بردن کیفیت کار و بالا بردن علم و دانش می‌تواند آسایشی متفاوت برای زندگی افراد به ارمغان بیاورد. ارتباط گرفتن با دنیای تکنولوژی کم کم و به مرور یه علاقمندی به این دنیای دیجیتال و استفاده بیشتر از آن را به همراه دارد.»

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد. به گزارش روابط
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد. شبکه آربیتروم
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در…
خبرها

معاون علمی و ‌فناوری رییس‌جمهور: کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری خود اعلام کرد این دید غلطی است که برخی فضا را به گونه‌ای درست می‌کنند که حاکمیت به دنبال
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری خود اعلام کرد این…
اسنپ

اعلام نتایج طرح اسنپ برای کودکان مناطق کم‌برخوردار

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد. به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای
اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم