علی‌بابا سرویس استرداد بدون جریمه پروازهای داخلی را معرفی کرد

روابط عمومی شرکت علی‌بابا اعلام کرد که این پلتفرم گزینه «استرداد بدون جریمه» را برای کاربران خود فعال کرده است. مشتریان علی‌بابا می‌توانند از طریق این گزینه با پرداخت ۲۰ درصد از هزینه بلیط اکثر پروازها، تا ۱۲ ساعت پیش از پرواز، استرداد بدون جریمه داشته باشند.

آمارهای سال ۱۴۰۱ علی‌بابا رشد ۳۰ درصدی استرداد پروازها را نشان می‌دهد. همچنین آمارهای این سازمان نشان می‌دهد که در نیم‌سال اول سال ۱۴۰۲ به طور میانگین ۱۷.۰۳% پروازهای داخلی مرجوع شده‌اند. باید در نظر داشت که عمل استرداد بلیط در بخش پروازها، از سوی شرکت‌های هواپیمایی، در بیشتر موارد، با جریمه همراه است و این جریمه که عموما از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغ خرید بلیط را هم شامل می‌شود، یکی از مشکلات مسافرانی است که مجبور به استرداد پرواز خود شده‌اند.

علی‌بابا که همواره پیشرو در پشتیبانی از مشتریان خود بوده است با بررسی شرایط و آمارهای صنعت گردشگری، قدم تازه خود را در زمینه رفع این چالش برای مسافران پروازهای داخلی برداشت. گزینه «استرداد بدون جریمه» که هم‌اکنون از طریق علی‌بابا، برای کاربران فعال است، به مسافران اکثر پروازهای داخلی این امکان را می‌دهد که تا ۱۲ ساعت پیش از پرواز، بلیط خود را بدون پرداخت جریمه مسترد کنند.

اغلب کسانی که شغل آن‌ها به نوعی با سفر گره خورده است، تجربه زیادی از پیش آمدن اتفاقات مختلف و در نتیجه لغو شدن سفرشان دارند. شاید بتوان این گروه از افراد را مخاطبان اصلی گزینه استرداد بدون جریمه دانست چرا که با این امکان جدید می‌توانند با پرداخت تنها ۲۰ درصد بیشتر از قیمت بلیط، از پرداخت جریمه‌های استردادی که ایرلاین‌ها در نظر می‌گیرند پیشگیری کنند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از افتتاح فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا تا سرویس بین‌المللی گروه اسنپ

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۳ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…
دیوار

مراسم روز جهانی دسترس پذیری توسط دیوار برگزار شد

پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسمی به مناسبت «روز جهانی آگاهی از دسترس‌پذیری» توسط دیوار برگزار شد. حسام آرمندهی، هم‌موسس دیوار و کافه‌بازار در این
پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسمی به مناسبت «روز جهانی آگاهی از دسترس‌پذیری» توسط…
اسنپ

اسنپ دکتر سرویس بین الملل خود را معرفی کرد

اسنپ‌دکتر سرویس خارج از مرزهای خود را با نام «اسنپ‌کلینیک» معرفی کرد. این سرویس که هنوز به طور رسمی کار خود را آغاز نکرده، مختص ایرانیان خارج از کشور طراحی شده و نرخ
اسنپ‌دکتر سرویس خارج از مرزهای خود را با نام «اسنپ‌کلینیک» معرفی کرد. این سرویس که هنوز…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم